Tulestupa, 28.10. klo15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakku- kahvit. Tule päättämään asioista. TERVETULOA!

Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489.

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan!

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Hyvä jäsen,

Kiitos edellisestä vuodesta ja kaikkea hyvää tälle vuodelle!

Jatkamme edelleen tapahtumien suhteen edellisen vuoden linjoilla. Vaikkakin toivomme koronan väistyvän ja päästäisiin tapaamaan ja toimimaan yhdessä.

Jäsenten toivomuksesta tarjoamme tänäkin vuonna tietoa ja toimintaa sekä mahdollisesti matkoja.

Tapaamiset jatkuu Tulestuvalla, Mustanportintie 7, pääsääntöisesti kaksi kertaa kuukaudessa torstaisin klo 15–17.

Otamme vastaan tapahtuma aiheita ja käsittelemme kaikki hallituksen kokouksessa.

Seuraa yhdistyksemme ilmoituksia Akaan Seudun MeNyt.fi osiossa.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake