Tulestupa, 28.10. klo15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakku- kahvit. Tule päättämään asioista. TERVETULOA!

Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489.

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan!

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Akaan Reumayhdistyksen juhla70-vuotta 29.10.2017

Yhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi KekkonenYhdistykselle 70-vuotislahja Reumaliitolta, reliefi Sylvi Kekkonen

Juhlavieraita.Juhlavieraita.

Sihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilunSihteeri ja puheenjohtaja aloittivat tarjoilun

Reuman maskotit lapsille "Puppanat".Reuman maskotit lapsille "Puppanat".

Akaan Reuman standi ovella.Akaan Reuman standi ovella.

Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.Juhlapuhe, Reumaliiton valtuuston 2. varapuheenjohtaja Ritva Aho.

Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.Viialan Pyryn Show Teamin tanssiesitys.

Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.Onnittelusoitto, muusikko Jouni Laihiala.

Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.Tervehdyspuhe, puheenjohtaja Kirsti Linna.

Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.Juhlan lopuksi kuva toimijoista; vasemmalta oikealle, Ritva Aho, rahastonhoitaja, Raija Lehtimäki, juhlan vetäjä, muusikko Jouni Laihila ja Kirsti Linna.

Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.Mitalien saajat, vasemalta oikealle, hopeinen, Seija Viinanen, Kultaiset, Matti Rantanen, Hilkka Peltonen, Jorma Lehtonen ja Onerva Ahonen.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake