Tulestupa, 28.10. klo15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakku- kahvit. Tule päättämään asioista. TERVETULOA!

Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489.

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan!

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Toukokuun 2021

Tapahtuneet:

• Lähdemme kimppakyydein, katsomaan tulppaanien loistoa Pölkinvuoreen Urjalaan, Ikaalantie 105. Akaan Toijalan torilta ti 11.5. klo 13.

• Puutarhavierailu Katin luo Palkinpään puutarhalle, Hevossaarentie 5,Toijala,  to 27.5 klo 19 perinteiseen tapaan tarjoiluineen. Ilmoittaudu Kirstille soittamalla tai tekstiviestillä  viimeistään 24.5. mennessä.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake