Tulestupa, 28.10. klo15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakku- kahvit. Tule päättämään asioista. TERVETULOA!

Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489.

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan!

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Lokakuun 2021

Tulestupa, 28.10. klo15

Tapahtuneet

Askartelua ja timattimaalausta

Jatkamme tapaamisia Tulestuvalla käsitöiden ja askartelun merkeissä  to 7.10 klo 15. Tarvikkeet saat paikanpäältä. Olet tervetullut vaikka ihan tapaamaan jäseniä ja rupatteleen kahvien merkeissä.

Kutsu no. 1:

Akaan DIABETESYHDISTYS kutsuu Reumayhdistyksen vieraakseen la 9.10 klo 14,  Sotkian Nuorisoseurantalolle, Sotkiantie 789. Tarkoituksena on pelata kenttäpelejä ja nauttia seurasta ja virvokkeista.

Eiköhän me lähdetä sankoin joukoin tapaamiseen. Joukossa on voimaa. Jos sinulla ei ole kuljetusta, kysy Kirsti p. 040 5597489.

Kutsu no. 2

Akaan mielenterveys ry kutsuu Akaan Reumayhdistyksen, su. 10.10. klo 13 ilmaiseen elokuvaesitykseen Toijalan Kinoon. Esitys Helene Schjerbeck on tarkoitettu "varttuneelle väelle". Rooleissa mm. Laura Birn ja Johannes Holopainen. Tilaisuudessa maskipakko ja vahva käsihygieniasuositus.

Reumaviikolla, Tulestuvalla on tapahtumapäivä  to 14.10 klo 15 alkaen

klo 15 Pikku kahvila aukeaa, tarjolla suolaista ja makeaa
klo 15:30 Arja vetää tuolijumppaa
klo 16:00 Luontaishoitaja Sari Sarkola Yrttienkelistä kertoo mm.
Syvärentouttavasta Brain Relief hoidosta ja sen vaikutuksesta.

Pikkukahvila auki koko tapahtuman ajan.
Myytävänä arpoja, myyjäistuotteita, jäsenien käsinvalmistamia tuotteita mm. neuletossuja, sukkia, koruja, timattomaalaustuotteita ( käsilaukkuja)
leivonnaisia (saaristolaisleipää), mausteita, hilloa jne. Tule ihmeessä kuulemaan yhdistyksestä ja kannattamaan sitä näinä vaikeina aikoina.
Avoin tilaisuus.

TERVETULOA!