Tulestupa, 28.10. klo15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakku- kahvit. Tule päättämään asioista. TERVETULOA!

Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489.

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan!

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Kesäkuun 2021 tapahtumat

Tulestuvan tapaamiset jäävät kesätauolle 1.6. - 18.8.2021

Tapahtuneet:

Olemme Toijalan markkinoilla perjantaina 11.6.2021 Huldan Huushollin ja kirppiksen edessä.

Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan Akaan Reumayhdistyksen yhdistyksen toiminnasta.

Myymme yhdistyksen hyväksi pikavoitto- arpoja.

Kiitos tuestasi.

Päivystykset Pieni ele lippaiden valvomiseen on jaettu. Suuri kiitos kaikille vapaaehtoisille. Reuman motto "Vapaaehtoisuus vahvistaa"

Varaa paiksi Kulkurin kyytiin, ettet jää rannalle.

• Toijalan Satamasta Kuutar/Kulkuri laivaristeily Visavuoreen ja takaisin  ke 30.6.
  • Toijalan Satama klo 16 ja Visavuoressa klo 17.
  • Visavuoresta klo 18 ja Toijalan Satamassa klo19.

Järvellä ajat eivät aina ole minuutilleen. Yhdistys tukee retkeämme ja sinun osuudeksi tulee 12,50 € edestakainen reissu.

Olen klo 15.30 alkaen venelaiturin läheisyydessä keräämässä maksua. Maksan lähtijät kerralla laivassa.

Ilmoittautudu Kirstille viimeistään 18.6.2021 mennessä, p. 040 5597489.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake