Tulestupa, 28.10. klo15

Yleisön pyynnöstä käsillä tekeminen jatkuu. Teemme timanttimaalaustöitä ja askartelemme uusiomehupilleistä mm. helppoja kuusenkoristeita. Tule tapaamiseen, vaikka kaffitteleen tai katsomaan mitä uutta Kirsti on keksinyt mehupilleistä askarteltavaksi. Tarvittavat tuotteet saat paikanpäällä. Arpajaiset ja kahvia tarjolla tuttuun tapaan.Tervetuloa!

Sääntömääräinen syyskokous Tulestuvalla to 11.11. klo 16:30 yhdistys tarjoaa kakku- kahvit. Tule päättämään asioista. TERVETULOA!

Perinteiset pikkujoulut Tulestuvalla perjantaina 3.12. klo 17. Tarjolla jouluinen buffeepöytä. Saamme Teijan esiintymään ja laulattamaan jouluisia lauluja. Kaikki tämä kiva 16 eurolla. Maksu kerätään pikkujouluissa. Ilmoittautuminen listaan Tulestuvalle tai Kirsti p.040 5597489.

Joulumyyjäiset Tulestuvalla lauantaina 18.12.klo 10-13. Myynnissä jäsenien tekemiä käsitöitä mm.neuletossuja sekä leivonnaisia, hiivaleipää, saaristoslaisleipää ym.. Mitä vielä keksimmekään myyntiin. Arpajaisia unohtamatta. Tervetuloa jouluiseen tunnelmaan!

KOULUTETUT REIKIHOITAJAT ANTAVAT HOITOJA TULESTUVALLA EDULLISEEN HINTAAN. TUOTTO LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ OMALLE YHDISTYKSELLEMME, nämä ovat myös tauolla.

Elokuun 2021

TAPAHTUNEET

Tulestuvan tapaamiset jäävät kesätauolle 1.6. - 18.8.2021.

Olemme Toijalan Hunajahulinoilla lauantaina 21.8.2021 klo 10 alkaen Huldan Huushollin ja kirppiksen edessä. Tule tapaamaan meitä ja kuulemaan Akaan Reumayhdistyksen yhdistyksen toiminnasta. Myymme yhdistyksen hyväksi pikavoitto- arpoja. Hyvät palkinnot. Kiitos tuestasi.

Syksyn ensimmäinen vertaistukitapaaminen Tulestuvalla to 19.8.2021 klo 15.

Kerromme mitä kivaa tapahtuu syksyllä.Aloitamme

Pilates+Mindfulness tunnit tiistaina 31.8. klo 9:30, Entisellä Harjatehtaalla, Toijala. Tunnit vetää Mari ja hinta on sama kuin edellisellä jaksolla. Tarkemmat tiedustelut ja ilmoittautumiset Mari p.040 5679374.

Liity jäseneksi!

Reumaliitto/Liity jäseneksi/täytä liittymislomake